Cevşen takmak insanı kazalardan gerçekten korur mu?

REKLAM

Geçen kış bizim oralarda tipi bastırınca servis yolda kalmıştı, buz üstünde araba resmen dans ediyodu bi an uçuruma gidiyoruz sandım. Annem hep boynuma astığım cevşeni sıkıca tutmamı söylemişti, o korkuyla bende öyle yaptım zaten bi mucize eseri araba bariyere çarptı durdu da uçuruma yuvarlanmadık. Şimdi düşünüyom da o cevşen mi bizi korudu yoksa sadece şans mıydı, yoksa o anki panikle şoför mü toparladı direksiyonu bilemedim valla kafam çok karışık.

REKLAM

Etrafımdakiler sürekli bi dua veya bi muska taşımanın insanı görünmez kazalardan kolladığını söyleyip duruyo ama ben bazen sadece tesadüf mü diye şüpheye düşüyorum. Yani insan inanınca bi rahatlıyo orası kesin, o manevi güç sanki içini ferahlatıyo ama fiziksel olarak gerçekten bi koruması var mı ki? Sizce bu işler tamamen tevekkülle mi alakalı yoksa sadece psikolojik bi rahatlama mı, hiç böyle bi olay yaşadınız mı?

yanit +0 yanıt
report Bildir

Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Starlight Siren senin yardımını bekliyor!

Topluluğa katılmak ister misin?

Paylaşım yapmak ve etkileşime geçmek için giriş yapmalısın.
Kategoriler
Bu içeriği paylaş
Hazırlanıyor...
🏆 En iyiler
Yükleniyor...