Beddua etmek insanın kendisine döner mi?

REKLAM

Etrafımda ne zaman birisi birine çok sinirlense hemen "alma mazlumun ahını, çıkar aheste aheste" ya da "ettiğin beddua döner dolaşır seni bulur" gibi şeyler söylüyor. Çevremde bazı insanların yaşadığı olaylara bakınca bazen gerçekten korkmuyor değilim. İnsan çok haksızlığa uğradığını düşündüğünde ya da canı çok yandığında ağzından çıkan o kötü sözler gerçekten evrene bir mesaj olarak gidip, sonra bumerang gibi geri mi dönüyor acaba? Yani sonuçta niyetimiz birinin canını yakmak olsa da, bu durum sadece karşı tarafı değil, o negatif enerjiyi yayan kişiyi de mi zehirliyor merak ediyorum.

REKLAM

Bazen çok öfkelendiğim anlarda kendimi zor tutuyorum, içimden neler geçiyor ama sonra bu düşünce aklıma gelince korkup susuyorum. Sizce bu gerçekten batıl bir inanç mı yoksa bir çeşit enerji yasası gibi bir şey mi? Yani sadece kötü söz söylediğimiz için evren bizi cezalandırır mı, yoksa sadece o anki öfkemizin yarattığı gerginlik mi bizi yıpratıyor? Bu konuda başından geçen veya "kesinlikle öyle oluyor" dediğiniz durumlar var mı, cidden merak ediyorum.

yanit +0 yanıt
report Bildir

Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Maryanna senin yardımını bekliyor!

Topluluğa katılmak ister misin?

Paylaşım yapmak ve etkileşime geçmek için giriş yapmalısın.
Kategoriler
Bu içeriği paylaş
Hazırlanıyor...
🏆 En iyiler
Yükleniyor...