Sabah aç karnına limonlu su içmek gerçekten yağ yakıyor mu?
Şu limonlu su mevzusu ne ayak ya, herkes bi tutturmuş gidiyor. Geçen hafta bizim evdekilere uyup sabahları aç karna içmeye başladım, hani göbekten bi kaç kilo atarız belki diye umutlandım. İki üç gün yaptım, midem yanmaktan helak oldu valla, sanki içeride asit şelalesi akıyor. Yağ yaktığı falan da yalan mı gerçek mi anlamadım, tartıda bi oynama yok zaten aksine iştahım daha bi açıldı sanki.
Bizim arkadaş çevresinde de bi ara herkes buna sarmıştı, spora gitmeden içiyolardı falan ama pek bi faydasını gören duymadım daha. İnternette görüyoruz, yok metabolizmayı hızlandırıyor yok toksin atıyor falan filan da, işin aslı nedir acaba? Hani boşuna mideyi mi yakıyoruz, gerçekten yağ yakımına bi katkısı oluyor mu bu işin yoksa tamamen şehir efsanesi mi?
- Bilgisayar
- Bilim
- Biyografi
- Biyoloji
- Coğrafya
- Diğer
- Din - İnanç
- Diyet - Fit yaşam
- Dizi - Film
- Doğa
- Edebiyat
- Eğitim
- Felsefe
- Fen bilimleri
- Fizik
- Hayvanlar
- İlişkiler
- İş - Ekonomi
- İtiraflar
- Kimya
- Kültür
- Matematik
- Müzik
- Nasıl yapılır?
- Oyunlar
- Psikoloji
- Sağlık
- Seyahat
- Siyaset
- Spor
- Stil - Moda
- Tarih
- Teknoloji
- Yabancı Dil
- Yazılım - Kodlama
- Yiyecek - İçecek
Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Peiman senin yardımını bekliyor!