Tayland’da buzlu içecek içmek mideyi bozar mı?

REKLAM

Önümüzdeki ay Tayland'a bir seyahat planım var, hazırlık yaparken sürekli karşıma çıkan bir mevzu bu buz olayı. Bazı arkadaşlar oradaki buzların musluk suyundan yapıldığını, bu yüzden de mideyi direkt bozduğunu söylüyor. Sıcak havada da buzlu içecek içmeden durulmaz ki, özellikle sokak lezzetlerinin yanına buz gibi bir şeyler iyi gider diye düşünmüştüm ama bağırsakları bozup tüm tatili otel odasında geçirmek de istemiyorum açıkçası.

REKLAM

Bu konuda tecrübesi olanlar ne diyor, gerçekten o kadar tehlikeli mi? Yani her yerde mi böyle yoksa sadece ara sokaklardaki dükkanlarda mı dikkat etmek lazım? Bir de "buzlu içecek içmeyin" demek kolay ama oranın sıcağında buzsuz içecek de pek çekilmiyor. Aranızda gidip de bu konuda sorun yaşayan veya "yok canım, artık her yerde hazır buz kullanıyorlar" diyen var mı, bir akıl verin hele.

yanit +0 yanıt
report Bildir

Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, pehlul senin yardımını bekliyor!

Topluluğa katılmak ister misin?

Paylaşım yapmak ve etkileşime geçmek için giriş yapmalısın.
Kategoriler
Bu içeriği paylaş
Hazırlanıyor...
🏆 En iyiler
Yükleniyor...