Ekmek yemeyi tamamen kesince vücutta ilk ne değişir?

REKLAM

Geçen hafta doktora gittim, tahlil sonuçları falan derken doktor kilolara taktı kafayı. Beyaz ekmeği tamamen kes, dedi. Bende dedim tamam abi, kestik gitti. Üç gündür ağzıma lokma sürmedim o ekmekten. İnanın ilk günden beri kafam bir tuhaf, sanki sürekli bi ağırlık var üzerimde. Hani işten gelince yorgun olursun da koltuğa gömülürsün ya, işte o yorgunluk hiç geçmiyor. Dün akşam üstü bizim taraflarda hava biraz serinledi, dışarı çıkayım dedim, sanki bacaklarımda derman kalmamış gibi hissettim. Millet ekmeği bırakınca hemen zayıfladım, dinçleştim falan diyor, bende neden tam tersi bi etki yaptı bu iş?

REKLAM

Hani diyorlar ya şeker çekilince vücut isyan eder diye, sanırım o hesap oldu bende. Sürekli bi baş ağrısı, böyle sanki biri şakaklarımdan sıkıyor gibi. Acaba vücut karbonhidratı özlediği için mi böyle yapıyor yoksa bu geçici bi süreç mi? Yani bu ekmek işini bırakınca vücut ilk tepki olarak ne veriyor, sizde durumlar nasıl oldu, bu halsizlik ne kadar sürer bilen var mı?

yanit +0 yanıt
report Bildir

Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Elden senin yardımını bekliyor!

Topluluğa katılmak ister misin?

Paylaşım yapmak ve etkileşime geçmek için giriş yapmalısın.
Kategoriler
Bu içeriği paylaş
Hazırlanıyor...
🏆 En iyiler
Yükleniyor...