Şekeri tamamen kesince vücutta ne gibi değişiklikler olur?

REKLAM

Son zamanlarda çevremde herkes şekeri bırakmaktan bahsediyor, sürekli bir detoks modundalar. Ben de bu aralar kendimi çok yorgun hissediyorum, sürekli bir ağırlık çöküyor üzerime. Acaba bu şeker işini tamamen kessem vücudumda ne gibi değişiklikler olur, gerçekten dedikleri kadar etkili mi bu durum? Özellikle tatlı krizleri başa çıkılmaz bir hal alıyor, bırakınca o krizler ne kadar sürede geçer ya da yerine ne koymak lazım, onu da pek kestiremiyorum.

REKLAM

Bu süreci deneyimleyen varsa biraz anlatabilir mi? Bir anda kesmek mi daha mantıklı yoksa yavaş yavaş mı azaltmalı? Şekeri hayatından çıkaranlar enerjilerinde ciddi bir artış hissettiler mi, yoksa sadece geçici bir heves mi? Cildimde veya genel sağlığımda nasıl farklar görürüm merak ediyorum, fikirlerinizi bekliyorum.

yanit +0 yanıt
report Bildir

Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Eada senin yardımını bekliyor!

Topluluğa katılmak ister misin?

Paylaşım yapmak ve etkileşime geçmek için giriş yapmalısın.
Kategoriler
Bu içeriği paylaş
Hazırlanıyor...
🏆 En iyiler
Yükleniyor...