Şekeri tamamen kesince vücutta ne gibi değişiklikler olur?
Son zamanlarda çevremde herkes şekeri bırakmaktan bahsediyor, sürekli bir detoks modundalar. Ben de bu aralar kendimi çok yorgun hissediyorum, sürekli bir ağırlık çöküyor üzerime. Acaba bu şeker işini tamamen kessem vücudumda ne gibi değişiklikler olur, gerçekten dedikleri kadar etkili mi bu durum? Özellikle tatlı krizleri başa çıkılmaz bir hal alıyor, bırakınca o krizler ne kadar sürede geçer ya da yerine ne koymak lazım, onu da pek kestiremiyorum.
Bu süreci deneyimleyen varsa biraz anlatabilir mi? Bir anda kesmek mi daha mantıklı yoksa yavaş yavaş mı azaltmalı? Şekeri hayatından çıkaranlar enerjilerinde ciddi bir artış hissettiler mi, yoksa sadece geçici bir heves mi? Cildimde veya genel sağlığımda nasıl farklar görürüm merak ediyorum, fikirlerinizi bekliyorum.
- Bilgisayar
- Bilim
- Biyografi
- Biyoloji
- Coğrafya
- Diğer
- Din - İnanç
- Diyet - Fit yaşam
- Dizi - Film
- Doğa
- Edebiyat
- Eğitim
- Felsefe
- Fen bilimleri
- Fizik
- Hayvanlar
- İlişkiler
- İş - Ekonomi
- İtiraflar
- Kimya
- Kültür
- Matematik
- Müzik
- Nasıl yapılır?
- Oyunlar
- Psikoloji
- Sağlık
- Seyahat
- Siyaset
- Spor
- Stil - Moda
- Tarih
- Teknoloji
- Yabancı Dil
- Yazılım - Kodlama
- Yiyecek - İçecek
Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Eada senin yardımını bekliyor!