Uzun mesafe ilişkisi yürütmenin yolları nelerdir?
Uzun mesafe ilişkisi yürütmek cidden sabır işiymiş, hele ki şu an benim durumumdaki gibi bir taraf tamamen başka bir şehirdeyken. Geçenlerde görüntülü konuşurken internetin kesilmesi yüzünden resmen kavgaya tutuştuk, o kadar saçma ki aslında özlemden patladığımız için birbirimizi yiyoruz. Telefon ekranına bakıp sanki yanımdaymış gibi hayaller kurmak bazen çok güzel ama bazen de insanın canına tak ediyor, o dokunamama hissi insanı gerçekten delirtiyor. Sürekli birbirimize konum atıp anlık fotolarla idare etmeye çalışıyoruz ama yetmiyor işte, akşamüstü sahilde el ele yürüyenleri görünce bi anlık boşluğa düşüyorum.
Bu işin bi sırrı falan var mı, yoksa sadece gün sayıp sabretmekten mi ibaret? Sürekli görüntülü konuşmak bi yerden sonra monotonlaşıyor sanki, arayı diri tutmak için neler yapıyorsunuz acaba? Yani ne bileyim, ortak oyun oynamak mı daha iyi yoksa sadece birbirine bir şeyler anlatıp zaman mı geçirmek? Bazen çok yoruluyorum ve bu kadar çabaya değip değmeyeceğini sorgularken buluyorum kendimi, sizce aradaki o fiziksel mesafeyi duygusal olarak kapatmanın en tatlı yolu ne?
- Bilgisayar
- Bilim
- Biyografi
- Biyoloji
- Coğrafya
- Diğer
- Din - İnanç
- Diyet - Fit yaşam
- Dizi - Film
- Doğa
- Edebiyat
- Eğitim
- Felsefe
- Fen bilimleri
- Fizik
- Hayvanlar
- İlişkiler
- İş - Ekonomi
- İtiraflar
- Kimya
- Kültür
- Matematik
- Müzik
- Nasıl yapılır?
- Oyunlar
- Psikoloji
- Sağlık
- Seyahat
- Siyaset
- Spor
- Stil - Moda
- Tarih
- Teknoloji
- Yabancı Dil
- Yazılım - Kodlama
- Yiyecek - İçecek
Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Klaudia Beyer senin yardımını bekliyor!