Uzun süreli ilişkilerde heyecan nasıl korunur?
Uzun süreli ilişkilerde zamanla o ilk zamanlardaki kıvılcımın sönmesi kaçınılmaz mı yoksa biz mi bir yerlerde hata yapıyoruz? İlişki belli bir rutine girince ister istemez her şey çok tahmin edilebilir oluyor, bu da zamanla heyecanı törpülüyor sanki. Bazen kendi kendime acaba sadece alışkanlık mı kaldı diye düşünmeden edemiyorum, sizce bu durumu aşmanın veya o "yeni" hissini taze tutmanın yolu var mı? Yoksa bu, ilişkinin doğasında olan doğal bir evrim mi?
Tabii ki her gün ilk günkü gibi kelebekler uçuşsun demiyorum ama yine de aradaki o çekimi canlı tutmanın bir püf noktası olmalı. Birbirine alışmak güzel bir şey olsa da o tutkuyu tamamen kaybedip sadece iki ev arkadaşına dönüşmekten de korkuyorum açıkçası. Aranızda bunu başaran ya da farklı yöntemler deneyip "şu bizde çok işe yaradı" diyebilecek olan var mı? Belki ufak tefek değişikler bile durumu kurtarabilir, tecrübelerinizi merak ediyorum.
- Bilgisayar
- Bilim
- Biyografi
- Biyoloji
- Coğrafya
- Diğer
- Din - İnanç
- Diyet - Fit yaşam
- Dizi - Film
- Doğa
- Edebiyat
- Eğitim
- Felsefe
- Fen bilimleri
- Fizik
- Hayvanlar
- İlişkiler
- İş - Ekonomi
- İtiraflar
- Kimya
- Kültür
- Matematik
- Müzik
- Nasıl yapılır?
- Oyunlar
- Psikoloji
- Sağlık
- Seyahat
- Siyaset
- Spor
- Stil - Moda
- Tarih
- Teknoloji
- Yabancı Dil
- Yazılım - Kodlama
- Yiyecek - İçecek
Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Mihku senin yardımını bekliyor!