Birinin benden hoşlandığını nasıl anlarım?
son zamanlarda kafamı kurcalayan bi konu var, çevremde biri var sürekli anlam veremediğim hareketler yapıyo. mesela geçen gün kordon boyunda yürürken hiç alakasız bi şekilde durup 'şuradan bakınca gün batımı çok başka oluyor di mi' dedi, yani tamam güzel de, sanki bana anlatmak istediği başka bişey varmış gibiydi. gözlerini kaçırıyor sürekli, bazen de ben ona bakarken yakalıyorum hemen başka tarafa dönüyo. tam çözemedim, acaba ben mi çok anlam yüklüyorum yoksa gerçekten bişeyler var da ben mi kör taklidi yapıyorum anlamadım valla.
geçenlerde de oturduğumuz kafede elimdeki kahve fincanıyla oynarken bi anda 'çok dalgınsın bu aralar, hayırdır inşallah' dedi, sesi de böyle bi değişik çıkınca şaşırdım kaldım. normalde bu kadar ilgili biri de değildir aslında, hep bi mesafeli durur. bu tarz hareketler hoşlanmanın belirtisi olabilir mi yoksa arkadaşça mı yaklaşıyor çözemiyorum. sizce bu durumları nasıl analiz etmek lazım, ince bi çizgi mi var yoksa ben mi kuruntu yapıyorum?
- Bilgisayar
- Bilim
- Biyografi
- Biyoloji
- Coğrafya
- Diğer
- Din - İnanç
- Diyet - Fit yaşam
- Dizi - Film
- Doğa
- Edebiyat
- Eğitim
- Felsefe
- Fen bilimleri
- Fizik
- Hayvanlar
- İlişkiler
- İş - Ekonomi
- İtiraflar
- Kimya
- Kültür
- Matematik
- Müzik
- Nasıl yapılır?
- Oyunlar
- Psikoloji
- Sağlık
- Seyahat
- Siyaset
- Spor
- Stil - Moda
- Tarih
- Teknoloji
- Yabancı Dil
- Yazılım - Kodlama
- Yiyecek - İçecek
Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Satya senin yardımını bekliyor!