Flört aşamasında "red flag" denilen tehlike sinyalleri.

REKLAM

Son zamanlarda şu "red flag" muhabbetleri iyice sardı etrafı, millet herkesi bir kalıba sokmaya çalışıyor ama bazen haklı oldukları da oluyor. Geçenlerde birisiyle tanıştım, her şey iyi güzel gidiyordu, muhabbet sarıyor falan ama her gittiğimiz yerde garsona, vale ye ya da başka birine tavırları o kadar değişiyordu ki, sanki kendi dünyasında bi krallığı var da diğerleri tebası gibi. Baktım olacak gibi değil, insanlara tepeden bakması içime sinmedi, hani derler ya "birini tanımak istiyorsan garsona nasıl davrandığına bak" diye, tam da o hesap oldu, daha fazla uzatmadan kestim görüşmeyi. İnsanın karakteri işte o küçük anlarda ortaya çıkıyor, büyük jestlere aldanmamak lazım.

REKLAM

Bunun yanında sürekli eski ilişkilerini kötüleyen, herkesi suçlayan tipler de var, o da başlı başına bi kırmızı bayrak benim gözümde. Geçmişe dönüp baktığında sadece karşı tarafı suçlayan, kendini hiç sorgulamayan birinin yarın öbür gün sana da aynısını yapmayacağı ne malum? Bazen insan kaptırıp gidiyor ama sonra bi durup düşününce "ya ben ne yapıyorum" diyor. Sizce flört aşamasında bu tarz ufak detayları göz ardı mı etmeli yoksa ilk andan itibaren temkinli davranıp yol yakınken kaçmalı mı, sizin başınıza böyle tipik bir "aman aman" dediğiniz durumlar geldi mi hiç?

yanit +0 yanıt
report Bildir

Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, turev senin yardımını bekliyor!

Topluluğa katılmak ister misin?

Paylaşım yapmak ve etkileşime geçmek için giriş yapmalısın.
Kategoriler
Bu içeriği paylaş
Hazırlanıyor...
🏆 En iyiler
Yükleniyor...