Amsterdam’da bisiklet yolunda yürümek neden tehlikeli?

REKLAM

Amsterdam'a kısa süreliğine gittim ve şehri gezerken başıma gelen en büyük olay bisiklet yolları oldu. İnsan bir anlık dalgınlıkla kendini o kırmızı yollarda buluyor ama o an olanlar oluyor. Bisikletliler sanki yarıştaymış gibi inanılmaz hızlı geliyorlar ve durmak gibi bir niyetleri de yok. Yürürken yanlışlıkla o şeride girdiğimde resmen ecel terleri döktüm, arkamdan gelenlerin zilleri kulaklarımı çınlattı. Şehrin genelinde araç trafiğinden çok bisiklet trafiği var ve bu durum yayalar için ciddi bir karmaşa yaratıyor gibi geldi bana.

REKLAM

Bu bisiklet kültürü neden bu kadar agresif ilerliyor, anlamış değilim. Yaya olarak o yollara basmak sanki yasaklı bir bölgeye girmek gibi hissettiriyor, ters bir bakış atınca da direkt tepki alıyorsunuz. Sadece turist olduğum için mi bu kadar zorlandım yoksa orada yaşayanlar bile bazen bu duruma alışmakta zorlanıyor mu? Aranızda oralarda yaşamış veya bulunmuş olanlar varsa, bu bisikletli kalabalığıyla nasıl başa çıkıyorsunuz, bir yöntemi var mı?

yanit +0 yanıt
report Bildir

Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Kibreab senin yardımını bekliyor!

Topluluğa katılmak ister misin?

Paylaşım yapmak ve etkileşime geçmek için giriş yapmalısın.
Kategoriler
Bu içeriği paylaş
Hazırlanıyor...
🏆 En iyiler
Yükleniyor...