Flört ederken cevap verme süresi önemli mi?

REKLAM

Son zamanlarda kafayı taktığım bi mevzu var, flört ederken mesajlaşma hızı harbiden taktik mi yoksa sadece bahane mi? Geçenlerde biriyle konuşuyoduk, çocuk gayet ilgili gibiydi ama sürekli bi geç yazma huyu vardı. Hani "yoğunum" der ama instagramda hikaye paylaşıyo falan, insanı ister istemez kıllandırıyor bu durum. Bi keresinde dayanamayıp sordum "neden sürekli geç yazıyosun" diye, o da bana "değer veriyorum ama hemen cevap verince cepte görünmek istemiyorum" demez mi? Şaka gibi gerçekten, koskoca insanlarız hala şu oyunları oynamak zorunda mıyız anlamıyorum valla.

REKLAM

Bence bu işlerin bi ayarı olmalı, yani iki saat sonra yazınca havalı mı olunuyo sanki? Eskiden olsa takardım belki ama şimdi bakıyorum da, bi insan gerçekten istese o iki dakikasını ayırır ya. Sürekli "yazdı mı, ne yazdı, kaç dakika oldu" diye beklemek çok yorucu değil mi? Yani bi şekilde hayatı kaçırıyoruz bu saçma sapan beklemeler yüzünden. Sizin başınıza da böyle sürekli bilerek bekleten tipler geliyo mu, yoksa ben mi fazla abartıyorum bu durumu acaba?

yanit +0 yanıt
report Bildir

Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Mame senin yardımını bekliyor!

Topluluğa katılmak ister misin?

Paylaşım yapmak ve etkileşime geçmek için giriş yapmalısın.
Kategoriler
Bu içeriği paylaş
Hazırlanıyor...
🏆 En iyiler
Yükleniyor...