Evlilik korkusu (Gamofobi) nasıl yenilir?
bizim buralarda kış sert geçer, insan biraz kendi dünyasına kapanınca kafasında kurmaya başlıyo ister istemez. geçenlerde bi tanıdığın düğününe gittim, herkes halay çekiyo falan ama ben böyle uzaktan bakarken içime garip bi sıkıntı çöktü. sanki o nikah masasına otursam, bütün özgürlüğüm, şu dağların arasındaki huzurum bi anda uçup gidicekmiş gibi geldi. millet evlenince düzenli hayat falan diyo ama bana sanki bi kafese giriyomuşsun gibi geliyo, bu korku yüzünden kaç kişiyle aramı açtım bilmiyom. hani insan sevdiğini biliyo ama o imza işi gelince bi fren yapıyo ya, işte o tıkanıklığı bir türlü aşamıyorum.
gamofobi mi diyolar buna ne diyolar tam bilmiyom ama resmen hayatımı kısıtlıyo. sanki ömür boyu sürecek bi hata yapacakmışım gibi bi his, anlatabiliyomuyum? iş güç yerinde, ailem de artık yavaştan çıtlatıyo ama ben o adımı atmaya gelince bi kaçış yolu arıyom hep. belki çocukluktan kalma bi korkudur ya da bizim buraların getirdiği bi sorumluluk ağırlığıdır bilemedim. siz hiç böyle bi durum yaşadınız mı, bu korku nasıl aşılır, bi önerisi olan var mı?
- Bilgisayar
- Bilim
- Biyografi
- Biyoloji
- Coğrafya
- Diğer
- Din - İnanç
- Diyet - Fit yaşam
- Dizi - Film
- Doğa
- Edebiyat
- Eğitim
- Felsefe
- Fen bilimleri
- Fizik
- Hayvanlar
- İlişkiler
- İş - Ekonomi
- İtiraflar
- Kimya
- Kültür
- Matematik
- Müzik
- Nasıl yapılır?
- Oyunlar
- Psikoloji
- Sağlık
- Seyahat
- Siyaset
- Spor
- Stil - Moda
- Tarih
- Teknoloji
- Yabancı Dil
- Yazılım - Kodlama
- Yiyecek - İçecek
Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Gudmund senin yardımını bekliyor!