Evlilik korkusu (Gamofobi) nasıl yenilir?

REKLAM

bizim buralarda kış sert geçer, insan biraz kendi dünyasına kapanınca kafasında kurmaya başlıyo ister istemez. geçenlerde bi tanıdığın düğününe gittim, herkes halay çekiyo falan ama ben böyle uzaktan bakarken içime garip bi sıkıntı çöktü. sanki o nikah masasına otursam, bütün özgürlüğüm, şu dağların arasındaki huzurum bi anda uçup gidicekmiş gibi geldi. millet evlenince düzenli hayat falan diyo ama bana sanki bi kafese giriyomuşsun gibi geliyo, bu korku yüzünden kaç kişiyle aramı açtım bilmiyom. hani insan sevdiğini biliyo ama o imza işi gelince bi fren yapıyo ya, işte o tıkanıklığı bir türlü aşamıyorum.

REKLAM

gamofobi mi diyolar buna ne diyolar tam bilmiyom ama resmen hayatımı kısıtlıyo. sanki ömür boyu sürecek bi hata yapacakmışım gibi bi his, anlatabiliyomuyum? iş güç yerinde, ailem de artık yavaştan çıtlatıyo ama ben o adımı atmaya gelince bi kaçış yolu arıyom hep. belki çocukluktan kalma bi korkudur ya da bizim buraların getirdiği bi sorumluluk ağırlığıdır bilemedim. siz hiç böyle bi durum yaşadınız mı, bu korku nasıl aşılır, bi önerisi olan var mı?

yanit +0 yanıt
report Bildir

Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Gudmund senin yardımını bekliyor!

Topluluğa katılmak ister misin?

Paylaşım yapmak ve etkileşime geçmek için giriş yapmalısın.
Kategoriler
Bu içeriği paylaş
Hazırlanıyor...
🏆 En iyiler
Yükleniyor...