İlk buluşmada kim hesap ödemeli?
İlk buluşmalarda hesap konusu hala çok garip değil mi ya? Yani bir tarafın ödemesi mi gerekiyor yoksa direkt "gelin yarı yarıya yapalım" demek mi daha modern ve doğru? Çevremde bu konuda çok farklı görüşler var, kimi erkek ödemeli diyor, kimi de ortak ödenmeli diyip geçiyor. Açıkçası ben ilk buluşmada karşı tarafın "ben ödeyeyim" diye ısrar etmesini biraz eski moda buluyorum ama yine de bazen o anki iletişimde kimin ödeyeceği konusu biraz tuhaf bir gerginlik yaratabiliyor.
Sizce burada ince bir çizgi var mı? Yani hesabı ödeyenin bir beklentiye girmesi ya da karşı tarafın kendini borçlu hissetmesi gibi durumları nasıl yönetiyorsunuz? Bazen ortam çok keyifliyken sırf bu hesap meselesi yüzünden o büyünün bozulduğunu düşünüyorum. Sizin başınıza gelen en garip ya da en "doğal" gelişen hesap ödeme anı neydi, merak ediyorum. Fikirlerinizi paylaşır mısınız?
- Bilgisayar
- Bilim
- Biyografi
- Biyoloji
- Coğrafya
- Diğer
- Din - İnanç
- Diyet - Fit yaşam
- Dizi - Film
- Doğa
- Edebiyat
- Eğitim
- Felsefe
- Fen bilimleri
- Fizik
- Hayvanlar
- İlişkiler
- İş - Ekonomi
- İtiraflar
- Kimya
- Kültür
- Matematik
- Müzik
- Nasıl yapılır?
- Oyunlar
- Psikoloji
- Sağlık
- Seyahat
- Siyaset
- Spor
- Stil - Moda
- Tarih
- Teknoloji
- Yabancı Dil
- Yazılım - Kodlama
- Yiyecek - İçecek
Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Marjaliisa senin yardımını bekliyor!