Sevgilime ilk ne zaman "seni seviyorum" demeliyim?
Şu aralar kafamı kurcalayan bi mesele var, sizden akıl almak istedim. Hayat bazen insanı hiç beklemediği yerden yakalıyor, insan ne kadar temkinli olayım dese de olmuyor. Birisiyle görüşüyorum bi süredir, her şey çok güzel gidiyo ama o meşhur "seni seviyorum" kelimesini kurmak için doğru zaman ne, kestiremiyorum. Eskiden olsa hemen pıt diye söylerdim, içimde tutamazdım ama yaş ilerleyince insan daha bi ölçüp tartıyor sanırım. Hani hemen söylesen "acaba erken mi oldu" derler, çok beklersen "neden demiyor, sevmiyor mu" diye tribe girer. Geçen akşam otururken yine tam ağzımın ucuna geldi, sustum kaldım. Çok basit gibi görünse de ağırlığı var o lafın, söyleyince geri dönüşü yok sonuçta, insan korkuyor biraz.
Vaktiyle başımdan geçen bi olay var, hiç unutmam. O zamanlar daha toyum tabii, çok kısa sürede aşırı anlam yükleyip pat diye söylemiştim. Karşı tarafta aynı etkiyi yaratmadı haliyle, öyle bi havada kalmıştı ki kelimeler, yerin dibine girmiştim resmen. O günden beri çekiniyorum galiba, birini tam anlamıyla tanımadan o cümleyi kurmak bana çok büyük bi yük gibi geliyor artık. Aksaray’ın soğuğunda çay içerken bile insanın aklı takılıyor işte, insan bi emin olmak istiyor. Sizce ne kadar beklemek lazım, ya da hissettiğin an söyleyip geçmek mi en iyisi? Hiç böyle bi durumda kalıp sonradan pişman olduğunuz veya iyi ki söylemişim dediğiniz bi anınız oldu mu?
- Bilgisayar
- Bilim
- Biyografi
- Biyoloji
- Coğrafya
- Diğer
- Din - İnanç
- Diyet - Fit yaşam
- Dizi - Film
- Doğa
- Edebiyat
- Eğitim
- Felsefe
- Fen bilimleri
- Fizik
- Hayvanlar
- İlişkiler
- İş - Ekonomi
- İtiraflar
- Kimya
- Kültür
- Matematik
- Müzik
- Nasıl yapılır?
- Oyunlar
- Psikoloji
- Sağlık
- Seyahat
- Siyaset
- Spor
- Stil - Moda
- Tarih
- Teknoloji
- Yabancı Dil
- Yazılım - Kodlama
- Yiyecek - İçecek
Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Kokob senin yardımını bekliyor!