Dünyayı sadece beş duyumuzla mı algılıyoruz?

REKLAM

geçen gün izmit sahilinde otururken bi an içime garip bi his doğdu, sanki yanımda birisi varmış gibi ama kimse yok etrafta. yani bildiğin ensemin ürperdiğini hissettim, hani derler ya "arkamdan biri geçti" diye, aynen öyle işte. normalde beş duyuyla açıklıyoruz ya her şeyi, gördüm duydum kokladım falan diye ama o anki o "his" hiçbiriyle alakalı değildi. sanki çevremdeki enerji başka bi boyuta geçiş yaptı da ben onu o anlık yakaladım gibi bişeydi. insan bazen sadece gördüğüne dokunduğuna inanıyor ama o an yaşadığım o boşluktaki yoğunluk, sadece fiziksel bi olaymış gibi gelmedi bana.

REKLAM

acaba bu altıncı his dedikleri şey sadece bi tesadüf mü yoksa biz fark etmeden başka kanallarımız da mı açık kalıyor? sürekli rasyonel olmaya çalışıyoruz, her şeyi bilimle şunla bunla açıklamaya uğraşıyoruz ama bence bu dünya sadece bu kadar basit değil. bazen beklemediğin bi anda gelen o huzursuzluk veya tam tersi sebepsiz bi mutluluk, belki de bizim o bilmediğimiz taraflarımızın bi dışa vurumu olabilir mi? sizce de biz sadece bu beş duyudan mı ibaretiz, yoksa görmezden geldiğimiz daha başka bi algılama yeteneğimiz mi var?

yanit +0 yanıt
report Bildir

Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, mehmed senin yardımını bekliyor!

Topluluğa katılmak ister misin?

Paylaşım yapmak ve etkileşime geçmek için giriş yapmalısın.
Kategoriler
Bu içeriği paylaş
Hazırlanıyor...
🏆 En iyiler
Yükleniyor...