Üzerinde kul hakkı olan birinin ettiği dualar kabul olur mu?
Üzerinde kul hakkı olan birinin ettiği dualar kabul olur mu, bu konu kafamı kurcalayıp duruyor. Çevremde bazı insanlar çok dindar görünüyor ama iş başkasının hakkını yemeğe gelince hiç çekinmiyorlar. Sonra da kalkıp ellerini açıp dua ediyorlar. İnsan hem başkasının vebalini alıp hem de huzur bulmayı nasıl bekleyebilir ki? Yani vicdanın rahat değilken edilen dualar havada mı kalıyor yoksa işin manevi boyutu bizim bildiğimizden daha mı farklı?
Bu meseleyi biraz derinlemesine düşünmek lazım aslında. Eğer hak yiyen birinin duası doğrudan kabul olsaydı, dünyadaki adalet dengesi tamamen bozulmaz mıydı? Kendi kendime çelişkiye düşüyorum bazen, belki de tövbe edip o hakkı ödemeden edilen duaların bir hükmü yoktur. Sizin bu konudaki düşünceleriniz neler, hiç böyle bir duruma şahit oldunuz mu veya bu konuda kafasında soru işareti olan var mı?
- Bilgisayar
- Bilim
- Biyografi
- Biyoloji
- Coğrafya
- Diğer
- Din - İnanç
- Diyet - Fit yaşam
- Dizi - Film
- Doğa
- Edebiyat
- Eğitim
- Felsefe
- Fen bilimleri
- Fizik
- Hayvanlar
- İlişkiler
- İş - Ekonomi
- İtiraflar
- Kimya
- Kültür
- Matematik
- Müzik
- Nasıl yapılır?
- Oyunlar
- Psikoloji
- Sağlık
- Seyahat
- Siyaset
- Spor
- Stil - Moda
- Tarih
- Teknoloji
- Yabancı Dil
- Yazılım - Kodlama
- Yiyecek - İçecek
Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Senius senin yardımını bekliyor!