Kromozomların rastgele ayrılması neyi sağlar?
Geçenlerde bir belgeselde denk geldim, kromozomlar bölünürken hani böyle rastgele ayrılıyorlar ya, bu işin mantığı tam olarak ne acaba? Yani neden hepsi düzenli bir şekilde değil de böyle karmaşık bir yolla ayrılıyorlar, tam çözemedim. Hani her şeyin bir düzeni, bir kuralı olması gerekmez mi aslında? Bu rastgelelik durumu sanki biraz kafa karıştırıcı değil mi sizce de?
Bu ayrılma olayı sayesinde hepimiz birbirinden bu kadar farklı oluyoruz sanırım, yoksa herkes birbirinin kopyası gibi olurdu değil mi? Eğer bu işin bir esprisi varsa, yani bu çeşitliliğin doğaya kattığı daha derin bir olay varsa merak ettim açıkçası. Sizce bu durum sadece biyolojik bir zorunluluk mu, yoksa hayatın devamlılığı için olmazsa olmaz bir çeşitlilik oyunu mu? Konu hakkında bilgisi olanlar bi aydınlatırsa sevinirim.
- Bilgisayar
- Bilim
- Biyografi
- Biyoloji
- Coğrafya
- Diğer
- Din - İnanç
- Diyet - Fit yaşam
- Dizi - Film
- Doğa
- Edebiyat
- Eğitim
- Felsefe
- Fen bilimleri
- Fizik
- Hayvanlar
- İlişkiler
- İş - Ekonomi
- İtiraflar
- Kimya
- Kültür
- Matematik
- Müzik
- Nasıl yapılır?
- Oyunlar
- Psikoloji
- Sağlık
- Seyahat
- Siyaset
- Spor
- Stil - Moda
- Tarih
- Teknoloji
- Yabancı Dil
- Yazılım - Kodlama
- Yiyecek - İçecek
Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Malinda senin yardımını bekliyor!