Gürcistan’da araçla geçerken sigorta yaptırmak zorunlu mu?

REKLAM

Sarp sınır kapısından geçip şöyle bi Batum turu yapalım dedik arkadaşlarla, geçen sene tam sınırın dibinde bi duraksadık. Bizimkiler "gerek yok ya, bişey olmaz" diyince öyle daldık geçişe ama sınırda görevli memur sigorta işini sorunca bi tırstık açıkçası. Meğer Gürcistan tarafında zorunluymuş, yaptırmadan geçince de sağlam ceza yazıyolarmış diye duydum. Biz o gün mecburen kapıdaki acentelerden birine yanaşıp yaptırdık, yoksa geri dönecektik, bütün plan yalan olacaktı.

REKLAM

Şimdi tekrar bi plan yapıyoruz ama bu sefer hazırlıklı gidelim diyorum. İnternetten mi halletmek daha mantıklı yoksa yine o sınır kapısındaki kalabalığa girip ordan mı yaptıralım? Hem poliçe fiyatları da değişiyor diyorlar, o kapıdaki acenteler biraz fazla mı kesiyor nedir anlayamadım. Aranızda yakın zamanda özel araçla giriş çıkış yapan var mı, bu sigorta işini en uygun yoldan nasıl çözeriz bi akıl verseniz?

yanit +0 yanıt
report Bildir

Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Hojat senin yardımını bekliyor!

Topluluğa katılmak ister misin?

Paylaşım yapmak ve etkileşime geçmek için giriş yapmalısın.
Kategoriler
Bu içeriği paylaş
Hazırlanıyor...
🏆 En iyiler
Yükleniyor...