Amerika vize mülakatında neden bu kadar çok ret veriliyor?

REKLAM

Son zamanlarda çevremde kiminle konuşsam Amerika vizesinden red yediğini söylüyor. Eskiden bu kadar zor değildi sanki, insanlar bir şekilde gidip geliyordu. Şimdi ise sanki kapı duvar olmuş durumda, dosyası kusursuz olanlar bile kapıdan çevriliyor. Özellikle mülakat esnasında konsolosluk görevlilerinin tavrı çok sertmiş gibi bir hava var, insanlar ne derse desin karşı tarafın zaten baştan kararını verdiğini düşünüyor.

REKLAM

Sizce bu durum sadece ekonomik sebeplerle mi ilgili yoksa başka bir şeyler mi dönüyor? Yani gerçekten herkesi potansiyel kaçak göçmen olarak mı görüyorlar, yoksa sistemlerinde farklı bir algoritma mı devreye girdi? Gerçekten gidip de dönmemek üzerine kurulu bir ön yargı mı var, yoksa bizim bilmediğimiz başka prosedürler mi değişti? Bu konuda tecrübesi olan veya süreci yakından takip eden varsa bir fikir verebilir mi, bu işin artık bir mantığı kalmadı mı?

yanit +0 yanıt
report Bildir

Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, baykan senin yardımını bekliyor!

Topluluğa katılmak ister misin?

Paylaşım yapmak ve etkileşime geçmek için giriş yapmalısın.
Kategoriler
Bu içeriği paylaş
Hazırlanıyor...
🏆 En iyiler
Yükleniyor...