Kanserleşme neden hücre bölünmesiyle ilgili?
Kanser denince hepimizin aklına kötü şeyler geliyor ama tam olarak neden hücrelerin kendi kendine çoğalmaya karar verdiğini bir türlü çözemedim. Sürekli hücre bölünmesiyle alakalı bir durum deniyor ama neden vücudumuzdaki o "dur" sinyali bir noktada bozuluyor da hücreler kontrolden çıkıp büyümeye başlıyor? Yani hücreler kendi hallerinde yaşayıp giderken ne oluyor da o denge bir anda altüst oluyor, bunu basitçe anlayabileceğim şekilde açıklayabilecek olan var mı?
Bir de bu durum sadece bir hata mı yoksa vücudun bir savunma mekanizması mı tam kestiremiyorum. Eğer sürekli bölünme olması sağlıksızsa, vücut neden bu bölünmeyi tamamen durdurup bizi korumaya almıyor da tam tersi bir şekilde bu "kötü" hücrelerin daha çok yayılmasına izin veriyor? Sanki biyolojik bir yazılım hatası gibi geliyor bana, bu konuda bilgisi olanlar biraz fikir verebilir mi, işin özü nedir tam olarak?
- Bilgisayar
- Bilim
- Biyografi
- Biyoloji
- Coğrafya
- Diğer
- Din - İnanç
- Diyet - Fit yaşam
- Dizi - Film
- Doğa
- Edebiyat
- Eğitim
- Felsefe
- Fen bilimleri
- Fizik
- Hayvanlar
- İlişkiler
- İş - Ekonomi
- İtiraflar
- Kimya
- Kültür
- Matematik
- Müzik
- Nasıl yapılır?
- Oyunlar
- Psikoloji
- Sağlık
- Seyahat
- Siyaset
- Spor
- Stil - Moda
- Tarih
- Teknoloji
- Yabancı Dil
- Yazılım - Kodlama
- Yiyecek - İçecek
Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Marcus senin yardımını bekliyor!