Göz değmesi (nazar) nedeniyle hayatım neden ters gidiyor?

REKLAM

Son zamanlarda üst üste gelen aksilikler artık iyice canımı sıkmaya başladı. Ne zaman planlı bir işe girişsem ya da tam "her şey yoluna girdi" desem, anında bambaşka bir pürüz çıkıyor. Arabanın durduk yere bozulması mı dersin, tam imza aşamasında iptal olan işler mi, yoksa evdeki ufak tefek aksilikler mi... Sanki üzerimde görünmez bir el var ve ne yaparsam yapayım onu tersine çeviriyor gibi hissediyorum. Çevremdekiler sürekli "nazar değdi" deyip duruyor, başta pek takmıyordum ama artık bu kadar üst üste gelmesi tesadüf mü yoksa gerçekten insanların enerjisi hayatımızı bu denli etkiliyor mu diye düşünmeden edemiyorum.

REKLAM

Sizce bu tarz durumlar sadece bizim odaklandığımız negatif olayların bir yansıması mı, yoksa gerçekten dışarıdan gelen bir enerji bizi etkileyebiliyor mu? Özellikle böyle bir duruma maruz kaldığınızı düşündüğünüzde kendinizi korumak için yaptığınız veya inandığınız bir şeyler var mı? Bilimsel açıklamaların dışına çıkıp sadece kendi deneyimlerinizden veya çevrenizde şahit olduklarınızdan yola çıkarak fikir verirseniz sevinirim, çünkü artık cidden neye inanacağımı şaşırdım ve bu döngüden çıkmak istiyorum.

yanit +0 yanıt
report Bildir

Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Jhonnie senin yardımını bekliyor!

Topluluğa katılmak ister misin?

Paylaşım yapmak ve etkileşime geçmek için giriş yapmalısın.
Kategoriler
Bu içeriği paylaş
Hazırlanıyor...
🏆 En iyiler
Yükleniyor...