Ghosting nedir, neden yapılır?
Son zamanlarda arkadaş ortamında veya sosyal medyada sürekli bu ghosting muhabbetini duyuyorum, herkes birine ghosting yapıldığından falan bahsedip duruyor. Tam olarak ne anlama geliyor bu olay? Yani bir insan neden durup dururken karşı tarafa hiçbir şey demeden, açıklama yapmadan iletişimi tamamen keser ki? İnsan yüz yüze bakmasa bile bir medeni cesaret gösterip "olmuyor" ya da "konuşmak istemiyorum" diyemiyor mu, çok mu zor yani bu?
Bence bu biraz korkaklık gibi geliyor bana ama belki de altında başka sebepler vardır diye merak ettim. Karşındaki insanla kavga etsen bile en azından bir bitiş çizgisi olur, ama böyle sessizliğe gömülmek insanın aklında bin tane soru işareti bırakıyor. Aranızda buna maruz kalan ya da bunu yapan varsa mantığını anlatabilir mi? İnsan neden bu yolu seçer, karşı tarafı belirsizlikte bırakmak daha mı kolay geliyor acaba?
- Bilgisayar
- Bilim
- Biyografi
- Biyoloji
- Coğrafya
- Diğer
- Din - İnanç
- Diyet - Fit yaşam
- Dizi - Film
- Doğa
- Edebiyat
- Eğitim
- Felsefe
- Fen bilimleri
- Fizik
- Hayvanlar
- İlişkiler
- İş - Ekonomi
- İtiraflar
- Kimya
- Kültür
- Matematik
- Müzik
- Nasıl yapılır?
- Oyunlar
- Psikoloji
- Sağlık
- Seyahat
- Siyaset
- Spor
- Stil - Moda
- Tarih
- Teknoloji
- Yabancı Dil
- Yazılım - Kodlama
- Yiyecek - İçecek
Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, boratav senin yardımını bekliyor!