Ghosting nedir, neden yapılır?

REKLAM

Son zamanlarda arkadaş ortamında veya sosyal medyada sürekli bu ghosting muhabbetini duyuyorum, herkes birine ghosting yapıldığından falan bahsedip duruyor. Tam olarak ne anlama geliyor bu olay? Yani bir insan neden durup dururken karşı tarafa hiçbir şey demeden, açıklama yapmadan iletişimi tamamen keser ki? İnsan yüz yüze bakmasa bile bir medeni cesaret gösterip "olmuyor" ya da "konuşmak istemiyorum" diyemiyor mu, çok mu zor yani bu?

REKLAM

Bence bu biraz korkaklık gibi geliyor bana ama belki de altında başka sebepler vardır diye merak ettim. Karşındaki insanla kavga etsen bile en azından bir bitiş çizgisi olur, ama böyle sessizliğe gömülmek insanın aklında bin tane soru işareti bırakıyor. Aranızda buna maruz kalan ya da bunu yapan varsa mantığını anlatabilir mi? İnsan neden bu yolu seçer, karşı tarafı belirsizlikte bırakmak daha mı kolay geliyor acaba?

yanit +0 yanıt
report Bildir

Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, boratav senin yardımını bekliyor!

Topluluğa katılmak ister misin?

Paylaşım yapmak ve etkileşime geçmek için giriş yapmalısın.
Kategoriler
Bu içeriği paylaş
Hazırlanıyor...
🏆 En iyiler
Yükleniyor...