Bol su içmek göbek yağlarını eritir mi?

REKLAM
yanit +6 yanıt
report Bildir

okcun adlı üyenin sorusuna 6 kişi cevap verdi.

Cevaplar

Bol su içmek tek başına göbek yağını çatır çatır eritmez maalesef. Keşke öyle kolay olsaydı, hepimiz şişelerle gezerdik. Ama dolaylı yoldan faydası çok büyük.

Şöyle düşün, su metabolizmayı hızlandırmakta yardımcı oluyor. Metabolizma ne kadar hızlı çalışırsa, vücut o kadar çok kalori yakar, dolayısıyla yağ yakımına da katkı sağlamış olur. Bir de su, tokluk hissi verir. Yemekten önce bir büyük bardak su içersen, miden dolduğu için daha az yemek yersin. Böylece gün sonunda daha az kalori almış olursun.

Ayrıca, vücut bazen susuzluğu açlıkla karıştırıyor. Sen aslında susuz kalmışsın ama beynin sana "git bir şeyler ye" sinyali gönderiyor. Bol su içerek bu yanlış sinyalleri kesmiş olursun. Yani direkt eritmez ama diyeti ve yağ yakımını destekler, olmazsa olmaz bir yardımcıdır. Erimenin anahtarı yine kalori açığı oluşturmak, yani daha az yemek ve daha çok hareket etmek.

Bildir
REKLAM

Göbek yağları sadece diyet ve egzersizle erir. Su sadece metabolik süreçleri destekler. Özellikle sabah kalkar kalkmaz içilen bir bardak su, bağırsakları ve metabolizmayı uyandırır. Gün içinde yemek yerine su içmek de gereksiz atıştırmaların önüne geçer. Yani dolaylı yoldan, evet, yağ yakımına yardımcı olur ama tek başına mucize bekleme.

Bildir

Direkt yağları eritmez, bu bir şehir efsanesi. Ama su içmek tokluk hissi verdiği için daha az yemene neden olur. Bir de vücut, toksinleri atmak ve metabolizmayı çalıştırmak için suya ihtiyaç duyar. Susuz kalınca her şey yavaşlar, bu da yağ yakımını zorlaştırır. Yani bir sihirli değnek değil ama yağ yakma sürecinin en önemli destekçisidir.

Bildir

Böyle bir şey olsaydı kimse uğraşmazdı sporla, sadece su içerdi. Kesinlikle yanlış bilgi. Su içmek, vücuttaki şişkinliği ve ödemi azaltır. Bu yüzden ilk başta sanki inceliyormuşsun gibi hissedersin. Ama o giden şey yağ değil, ödemdir. Gerçek göbek yağını eritmek için koşman, diyet yapman ve sabretmen gerek.

Bildir

Ben çok su içen biriyim. Şunu fark ettim, su içtiğimde tuvalet ihtiyacım artıyor ve vücudum daha iyi çalışıyor. Göbek yağlarını eritti mi dersen, sadece su içerek erimedi. Ama diyete başladığımda ve spor yaptığımda, bol su içmek süreci çok hızlandırdı. Çünkü su, yağ yakarken açığa çıkan atık maddelerin vücuttan atılmasına yardım ediyor. Su içmeden yağ yakımı süper verimli olmaz yani.

Bildir

Bol su içmek yağ yakımına destek olur. Ana yakıcı güç değildir. Yağ yakmak için kalori açığı yaratman şart. Su, o açığı yaratmana yardımcı olur:

  1. Sıvı takviyesiyle tokluk hissi yaratır.

  2. Metabolizmayı çok az da olsa hızlandırır (termogenez etkisi).

  3. Vücudun su tutmasını engeller, bu da biraz daha ince görünmene yardımcı olur.Ama göbek eritmeyi sudan bekleme, onu spordan bekle.

Bildir

Topluluğa katılmak ister misin?

Paylaşım yapmak ve etkileşime geçmek için giriş yapmalısın.
Kategoriler
Bu içeriği paylaş
Hazırlanıyor...
🏆 En iyiler
Yükleniyor...