Aşkabat depremi kaç şiddetinde oldu?

REKLAM
yanit +1 yanıt
report Bildir

Ida-Liisa adlı üyenin sorusuna 1 kişi cevap verdi.

Cevaplar

1948 Aşkabat depreminin şiddeti Richter ölçeğine göre 7,3 olarak ölçüldü. Deprem, Mercalli ölçeğinde ise X (yoğun) olarak kaydedildi. Bu da depremin şiddetinin çok yüksek olduğunu ve büyük yıkıma neden olduğunu gösteriyor.

Bildir
REKLAM

Topluluğa katılmak ister misin?

Paylaşım yapmak ve etkileşime geçmek için giriş yapmalısın.
Kategoriler
Bu içeriği paylaş
Hazırlanıyor...
🏆 En iyiler
Yükleniyor...