Haksız yere işten çıkarılanın ahı tutar mı?

REKLAM

Geçen sene çalıştığım o küçük yerdeki müdürün yaptığı resmen zorbalıktı, üç yıl boyunca emek verip düzen kurduğum masamı bir sabah hiç beklemediğim anda "küçülmeye gidiyoruz" diyerek elimden aldılar. Yasal haklarımı bile tam vermeden kapının önüne koydular, o anki çaresizliği insan kolay kolay unutmuyor. Şimdi o iş yeri batma noktasına gelmiş, sürekli duyuyorum, eski patronun da başına gelmedik iş kalmamış diyorlar. İnsan böyle görünce ister istemez düşünüyor, insanın ahı gerçekten böyle bir yerden çıkıyor mu diye.

REKLAM

Adalet bazen çok geç tecelli ediyor gibi geliyor ama bazen de böyle şahit olunca insan bir duraksıyor, "her şeyin bi zamanı varmış" dedirtiyor. Kimsenin hakkı kimsede kalmasın istiyorum ama bu kadar haksızlığın karşılığı gerçekten bu mu, yoksa sadece tesadüf mü diye kendimi yediğim oluyor. Sizin başınıza hiç böyle bir şey gelip de sonradan o kişilerin nasıl süründüğünü gördünüz mü, sizce gerçekten ilahi adalet dediğimiz şey işliyor mu bu dünyada?

yanit +0 yanıt
report Bildir

Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Notable Nomad senin yardımını bekliyor!

Topluluğa katılmak ister misin?

Paylaşım yapmak ve etkileşime geçmek için giriş yapmalısın.
Kategoriler
Bu içeriği paylaş
Hazırlanıyor...
🏆 En iyiler
Yükleniyor...