Nelson Mandela ve Apartheid rejimine karşı mücadelesi
Nelson Mandela'nın hayatı ve özellikle Apartheid dönemindeki o çetin mücadelesi hep ilgimi çekmiştir. Adamın onca yıl hapiste kalıp çıktıktan sonra intikam almak yerine birleştirici bir rol üstlenmesi cidden inanılmaz geliyor. Çoğu insan böyle bir baskıdan sonra nefretle dolardı ama o başka bir yol seçti. Sizce bu kadar büyük bir acıdan sonra nasıl böyle bir hoşgörü geliştirilebiliyor, bu sadece kişisel bir erdem mi yoksa o anın şartları mı onu buna zorladı?
Bu konu hakkında okudukça insanın aklına ister istemez takılıyor; acaba bugünün dünyasında olsa yine aynı şeyleri başarabilir miydi? O zamanın atmosferiyle şimdiki kutuplaşmış düzen çok farklı. Mandela'nın o uzlaşmacı tutumu bugün olsa karşılık bulur muydu yoksa çoktan harcanıp gider miydi diye düşünüyorum. Sizin bu konudaki düşünceleriniz neler, Mandela'nın yöntemi günümüz dünyasında hala uygulanabilir bir çözüm mü?
- Bilgisayar
- Bilim
- Biyografi
- Biyoloji
- Coğrafya
- Diğer
- Din - İnanç
- Diyet - Fit yaşam
- Dizi - Film
- Doğa
- Edebiyat
- Eğitim
- Felsefe
- Fen bilimleri
- Fizik
- Hayvanlar
- İlişkiler
- İş - Ekonomi
- İtiraflar
- Kimya
- Kültür
- Matematik
- Müzik
- Nasıl yapılır?
- Oyunlar
- Psikoloji
- Sağlık
- Seyahat
- Siyaset
- Spor
- Stil - Moda
- Tarih
- Teknoloji
- Yabancı Dil
- Yazılım - Kodlama
- Yiyecek - İçecek
Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Marlie senin yardımını bekliyor!