Bali’de motor kiralarken ehliyet sormuyorlar mı?
Önümüzdeki ay Bali'ye gitmeyi planlıyorum ve orada ulaşım için en mantıklı yolun motor kiralamak olduğunu duydum. Yalnız internetteki forumlarda herkes farklı bir şey söylüyor. Kimisi ehliyetiniz olmasa bile direkt veriyorlar, kimisi ise polis çevirmesinde başınızın ağrıyacağını söylüyor. Gerçekten durum bu kadar rahat mı, yoksa göstermelik de olsa bir belge istiyorlar mı? Özellikle turistler için bu süreç nasıl işliyor, daha önce orada motor kiralayanlar tecrübelerini aktarabilir mi?
Açıkçası ehliyetim olsa bile yabancı bir ülkede motor kullanmak biraz tedirgin ediyor. Oradaki trafik akışı ve kuralsızlık gözümü korkutuyor biraz. Bir de üstüne ehliyet sorunu eklenince iyice kararsız kaldım. Kiralarken pasaportla falan hallediliyor diyorlar ama herhangi bir kaza anında sigorta meselesi nasıl çözülüyor? Hiç ehliyetsiz kiralayıp sorun yaşayan ya da "aman ha sakın yapmayın" diyecek biri var mı aramızda?
- Bilgisayar
- Bilim
- Biyografi
- Biyoloji
- Coğrafya
- Diğer
- Din - İnanç
- Diyet - Fit yaşam
- Dizi - Film
- Doğa
- Edebiyat
- Eğitim
- Felsefe
- Fen bilimleri
- Fizik
- Hayvanlar
- İlişkiler
- İş - Ekonomi
- İtiraflar
- Kimya
- Kültür
- Matematik
- Müzik
- Nasıl yapılır?
- Oyunlar
- Psikoloji
- Sağlık
- Seyahat
- Siyaset
- Spor
- Stil - Moda
- Tarih
- Teknoloji
- Yabancı Dil
- Yazılım - Kodlama
- Yiyecek - İçecek
Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, ann-christin senin yardımını bekliyor!