Hiçlikten bir şeyin çıkması mümkün mü?

REKLAM

Gece yatağa yattığımda bazen kafam çok karışıyor. Bu evren, bu dünya nasıl oldu da birden bire var oldu diye düşünüyorum. Yani her şeyin bir sebebi olmak zorunda değil mi? Bir şeyin olması için önce bir ortamın, bir malzemenin olması gerekmiyor mu? Sanki hiçbir şey yokken, yani kapkaranlık bir boşlukta bir anda her şeyin patlayıp ortaya çıkması bana pek mantıklı gelmiyor. Sanki birisi bir düğmeye basmış gibi, yokluktan bir anda varlık türemiş. Sizin bu konudaki düşünceleriniz neler, hiçlikten gerçekten bir şey çıkabilir mi?

REKLAM

Kendi kendime bunu düşündükçe işin içinden çıkamıyorum. Sanki bir bardak suyun içinden aniden bir kaya parçası çıkması gibi bir şey bu. Mantıken imkansız gibi geliyor ama bilim insanları da bir şeyler söylüyor işte. Sizce bu işin aslı nedir? Yani yoktan var olmak mümkün mü, yoksa bizim bilmediğimiz başka bir boyut mu var işin içinde? Kafamdaki bu sorulara mantıklı bir açıklama getirebilecek birileri vardır elbet burada.

yanit +0 yanıt
report Bildir

Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, Karipekka senin yardımını bekliyor!

Topluluğa katılmak ister misin?

Paylaşım yapmak ve etkileşime geçmek için giriş yapmalısın.
Kategoriler
Bu içeriği paylaş
Hazırlanıyor...
🏆 En iyiler
Yükleniyor...