Eski sevgiliden kalan eşyaları kullanmak günah mı?

REKLAM

Ya benim eski manitadan kalma bir kaç parça eşya var, kenara atmıştım öylece duruyordu. Geçen gün odada gözüme çarptı, baya da kaliteli şeyler aslında, çöpe atsam yazık olur diye düşündüm. Ama içimde de tuhaf bir his var, hani derler ya "eskiden hayır gelmez" diye, acaba bunları kullanmaya devam etsem günah mı olur ya da uğursuzluk falan getirir mi? İnsan bazı şeylere bakınca ister istemez o eski zamanları hatırlıyor, kafamı kurcalıyor bu durum.

REKLAM

Etrafımdaki arkadaşlara sorsam dalga geçerler "at gitsin" derler ama işin aslı öyle kolay değil. Sonuçta emek verilmiş, para verilmiş şeyler bunlar. Sizce eşyaların bir hatırası ya da üzerimizde kalan bir enerjisi var mıdır, yoksa ben mi çok abartıyorum bu işi? Aranızda böyle eski eşyaları kullanıp bir sıkıntı yaşayan oldu mu hiç, yoksa alt tarafı eşya deyip geçmeli miyim?

yanit +0 yanıt
report Bildir

Bu soruyu henüz kimse cevaplamadı, kapar senin yardımını bekliyor!

Topluluğa katılmak ister misin?

Paylaşım yapmak ve etkileşime geçmek için giriş yapmalısın.
Kategoriler
Bu içeriği paylaş
Hazırlanıyor...
🏆 En iyiler
Yükleniyor...